Bérelhető kajakjaink

Kajakra szálltunk!

Az elmúlt esztendő tapasztalatai, és a Nálunk járt több száz kenus sportbarátunk jelzései alapján úgy láttuk, hogy nyitnunk kell a kajak sport irányába.

Felmérve a kínálati piacot azt tapasztaltuk, hogy az ott elérhető kajakok-kenuk nem teljesítik azokat az igényeket, melyet egykor volt sportolói és jelen kölcsönzői tapasztalataink alapján feltétlenül szükségesnek tartunk.

Felhasználási terület

Tengeri vagy túra  kajakok és kenuk Szobról, ahol a vízi sportoknak nemcsak múltjuk, de jelenük és reményeink szerint komoly jövőjük is van. Kötődésünk a kajak – kenu sporthoz nem minden előzmény nélküli. Szobon működik kajak – kenu kölcsönző és túraszervező vállalkozásuk. Túráink  elsősorban a Duna az Ipoly és a Garam folyókra összpontosulnak. Az itt és a kajak verseny sportban szerzet tapasztalatok arra inspirálták  csapatunkat, hogy felmérve a lehetőségeket és az  igényeket, megfelelő gyártói bázisra alapozva, olyan kajak típusokat alakítsunk ki, melyek a tengeri kajakok előnyeit, építési jegyeit magukon viselve, megbízhatóan teljesítik azokat a speciális igényeket is melyeket az Ipoly a Garam vagy  a Duna folyók támasztanak, de egy Adriai kajak túra során se okozzanak kellemetlen meglepetést

Azonosságok és különbözőségek

A kajak választékunk kialakításánál figyelemmel voltunk azon alapvetésre, hogy a típus családot nem kell újra értelmezni. Az alapvetően kielégíti a magyarországi és a praktikusan szóba jöhető „tengeri” igényeket. Szükségesnek láttuk viszont a szélsőségesen a „tengeri kajak” irányba elmozduló kínálatot a magyarországi álló és folyóvízi viszonyokhoz és sajátosságokhoz igazítani , addig a pontig míg az  nem zárja ki egy átlagos tengerparti kajak kaland élményét. Kajak kínálatunkban  megtalálható az ideális típus választása az Ipolytól a Dunán át a Garamig és a Velencei tótól a Balatonon át az Adriáig, azzal a természetes átfedéssel  amely mindenkor egy rutinos kajakos birtokában van.

Mint minden sportba, így a vízi sportban is, elsődleges szempont a minőségi eszközök biztosítása, birtoklása és alkalmazása.

A kajakozás egy fokozottan veszélyes sport tevékenység ahol könnyen kerülhetünk veszélyes helyzetbe-helyzetekbe, ezért fontos a jó termék és a jó választás.  A magunk és a Real Young Kayak Co.,Ltd részéről ezzel tökéletesen tisztában vagyunk.

Termékeink úgy lettek kifejlesztve, hogy azok, köszönhetően a magas és szigorúan betartott műszaki követelményeknek és a célirányos fejlesztésnek,  a vállalható legrosszabb körülmények között is megállják helyüket.

Így elmondhatjuk, hogy nálunk a biztonság alapfelszereltség.

Természetesen típusaink között sokféle célnak megfelelő kialakítás van, mely más-más viszonyokhoz lett tervezve, így feltétlenül érdemes egyéniségünk és felhasználási céljaink szerint választani.

GARAM M 3.6 HLDPE túra tengeri kajak bérelhető:7.000 Ft/nap

GARAM M 3.6 A Garam szintű folyók már meg engednek egy komolyabb méretű testet mely nem megy a kormányozhatóság rovására, de jelentősen növeli a kajak test stabilitását, hullámállóságát. A  2 db beépített nagyméretű vízmentes rekesz a csomagok biztonságos tárolását oldja meg – professzionálisan.   A GARAM M 3.6 természetes széria tartozéka a beépített lábbal állítható kormánylapát, a kényelmes megnövelt méretű beülő és a nagyfokú biztonság.

DUNA M 4.2 HLDPE tengeri kajak bérelhető:7.000 Ft/nap

Egy igazi „tengeri”kajak amit  Duna névre kereszteltünk. A sajátos Dunakanyar körülmények ideális hajója, mely megállja a helyét a Garamtól a Dunán át az Adriáig.

Készítéséhez magas minőségű HLDPE alapanyag lett használva, mely a viszonylagos kis súly mellett nagy szilárdságot  és ütésállóságot biztosít karcsú testének (Garam). A beülő mérete, üléselhelyezése, a lábtámasz helye,  ergonómiai helyzete, mind a hosszú távú, magas teljesítmény szintű biztonságos kajakozást szolgálják.

Mérete és vonalvezetése erős oldalszél és kereszt hullámzás estén is garantált iránytartást, és megbízható manőverezhetőséget  biztosít.2 db tároló rekesze és fedélzeti kötélzete több napos túrához is elegendő helyet biztosít  utasának.

A Dunakanyar és környéke. Ha valahol, akkor itt érdemes kipróbálni a kajakozást-kenuzást!